Miesięczne archiwum: Maj 2010

LVT – ostatni dzień RR1

Wczoraj wróciliśmy bardzo późno z wody. Rozegraliśmy nasze dwa ostatnie mecze w tej jedynej serii round robin i  jesteśmy jedynym zespołem mającym komplet wyścigów. Bolesna przegrana z włoską Azzurrą, którą „miałem na widelcu” przed startem i tylko błędna ocena naszego … Czytaj dalej

LVT – zwcięstwo nad BMW Oracle Racing

Nic nie wskazywało na to, że będzie to kolejny długi dzień na wodzie. Prognoza pogody była obiecująca, a my mieliśmy rozegrać pierwszy wyścig dnia o godzinie 9 rano. Wspólnie z BMW Oracle opuściliśmy dok o 8.00, by o 8.30 postawić … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena – dzień 4

Dzisiaj ponownie mieliśmy długi i intensywny dzień na wodzie. Rozegraliśmy dwa wyścigi w bardzo mocno zmieniających się w warunkach wietrznych. Pierwszy z Teamem Origin przegraliśmy o dosłownie 7 sekund. Fazę przedstartową kontrolowałem od samego początku, bo tym razem wpłynąłem z … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena – dzień 3

Dzisiaj przy wietrze dochodzącym do 18 węzłów rozegraliśmy dwa dobre wyścigi z Mascalzone Latino i Emirates Team New Zealand. Niestety oba minimalnie przegraliśmy. W pierwszym wyścigu sędziowie ukradli nam zwycięstwo na krótko przed metą nakładając na nas karę za żeglugę … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena – dzień 2

Mam za sobą kolejny długi dzień ,,w biurze” i ,,tylko” jeden bardzo ważny, wygrany wyścig  z włoską Luna Rossa, której sternikiem jest Ed Baird, zwycięzca Pucharu Ameryki z Teamem Alinghi w roku 2007. W fazie przedstartowej musiałem wykonać sporo manewrów, … Czytaj dalej

LVT – nasz 1 dzień

Po długim czekaniu na wiatr w końcu rozegraliśmy nasz pierwszy mecz w tych regatach. Nie ukrywam, że cała załoga była lekko podekscytowana tym bardziej, że zespół All for One wygrał już jeden wyścig z włoską Azzurrą a my ruszaliśmy do … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena – dzień 2

Dzisiaj mieliśmy się zmierzyć z włoską Azzurrą, która do tej pory przegrała dwa wyścigi, ale z powodu słabnącego  wiatru, nasz pojedynek został przerwany zaraz po sygnale startu. Dobrze, że przynajmniej mieliśmy możliwość pożeglowania kilkudziesięciu minut, jesteśmy bowiem z Emirates Team … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena – dzień 1

Wczoraj wieczorem odbyło się uroczyste otwarcie regat a po nim konferencja prasowa skipperow. Wszyscy byli zgodni co do tego, ze będą to bardzo długie i  trudne regaty a poziom  sportowy jest bardzo wysoki. Do ośmiu zespołów dołączyli zwycięzcy Pucharu Ameryki, … Czytaj dalej

LVT – La Maddalena

Właśnie wróciłem do hotelu po popołudniowej, godzinnej sesji treningowej. W momencie jak weszliśmy na jacht, zaczęło potężnie padać a potem i wiać. Wszyscy przemokliśmy do suchej nitki i zmarzliśmy okropnie, bo nowo zakupione sztormiaki znanej włoskiej firmy zupełnie nie spełniają … Czytaj dalej

Cascais – AUDI MED CUP – dzień 5

W niedzielę  przy wietrze wiejącym z siłą do 25 węzłów i dużej fali rozegraliśmy dwa ostatnie wyścigi. W tych warunkach prawa strona trasy była korzystniejsza i w fazie przedstartowej trwała spora walka o najlepszą pozycję do wystartowania  w pobliżu statku … Czytaj dalej