BVI SPRING REGATTA – 1 dzień

Wczoraj rozegraliśmy 3 wyścigi przy wietrze 5-7 B  i sporej fali. Trasa dwóch wyścigów prowadziła wokół różnych wysp, przy których kierunek  i siła wiatru były bardzo zmienne. Poza tym liczne podwodne skały, które musieliśmy omijać podwyższały stopień trudności, szczególnie na naszym jachcie, na którym elektronika i system nawigacji nie funkcjonuje dobrze i ze względu na to muszę brać duży margines bezpieczeństwa, tzn. pokonywać dłuższą drogę w porównaniu z rywalami.

Mimo tego, że załoga jest ,,świeża’’  a wyczarterowany jacht  i osprzęt mają już swoje lata, to żeglowaliśmy poprawnie technicznie i w miarę szybko, zajmując 2,2 i 1 miejsce. W przeciwieństwie do wielu innych załóg nie porwaliśmy żadnego genackera i nie kontrolowaliśmy dobrze wszystkie manewry.

Wczorajszy dzień był bardzo wyczerpujący fizycznie a dzisiaj na pewno będzie podobnie.

Zaraz śniadanie i ruszam do portu.

Życzę Wam wesołych Świąt Wielkanocnych.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.