Miesięczne archiwum: Czerwiec 2019

Loro Piana dzień ostatni

prognoza pogody sprawdziła się w 100% i słaby wiatr, przy którym KR zdecydowała się na rozegranie wyścigu, przestał wiać godzinę po starcie. W tym momencie zajmowaliśmy doskonałą drugą pozycję ze sporą przewagą nad resztą floty. Regaty kończymy na przyzwoitym czwartym … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

Loro Piana Superyacht Regatta – dzień 4,

Wczoraj nie było wyścigów a dzisiaj przy średnim wietrze rozegraliśmy 3 wyścig  o długości 33 mil  prowadzący wokół wyspy La Maddalena.  Po dobrym starcie  kontrolowaliśmy przebieg rywalizacji z jachtami, które były blisko nas i metę minęliśmy  na 3 miejscu za dużo … Czytaj dalej

LORO PIANA SUPERYACHT REGATTA,

16 spektakularnych,  pięknych i wielkich jachtów, rywalizuje od wtorku w 12 edycji tych prestiżowych regat rozgrywanych  wokół malowniczych wysp  Costa Smeralda . Jachty zostały podzielone na dwie grupy, performance i cruising a ich załogi to doświadczeni żeglarze zawodowi.  Wśród taktyków … Czytaj dalej