Miesięczne archiwum: Wrzesień 2016

La Pericolosa Sailing Team – zdjęcie załogi z otwarcia mistrzostw świata

myślę, że się nie tylko dobrze prezentujemy na scenie … MEDIA AND RACING COVERAGE Every day, 2016 MELGES 32 WORLD CHAMPIONSHIP racing updates are posted online at the OFFICIAL MELGES 32 FACEBOOK PAGE by NEWPORT LIVE MEDIA. Tune in for the latest racing … Czytaj dalej

GER Downwind

Mistrzostwa świata w klasie Melges 32 Newport Rhode Island

Do  Newport przyleciałem w sobotę i od niedzieli wraz z załogą rozpocząłęm przygotowania do mistrzostw po długiej przerwie, bo ostatnimi naszymi regatami były mistrzostwa Europy na początku lipca. Tu żeglujemy na swoim jachcie, który od startu w Fort Lauderdale w … Czytaj dalej

SWAN CUP – ostatni dzień

W sobotę z powodu bardzo silnego wiatru nie ścigaliśmy się ale za to w niedzielę wystartowaliśmy godzinę wcześniej, aby zmieścić się w ,,oknie pogodowym’’. Po południu prognoza ponownie zapowiadała sztorm, burze i spore opady deszczu. Dla nas był to dzień … Czytaj dalej

Swan Cup

Wczoraj wystartowaliśmy do 3 wyścigu po ponad trzy godzinnym oczekiwaniu na ustabilizowanie się kierunku wiatru, który według prognozy miał powiać  z siłą ok. 20 – 25 węzłów z kierunku zachodniego. Po doskonałym starcie objęliśmy od razu prowadzenie i wykorzystując 20 … Czytaj dalej

SWAN CUP,

Jesteśmy po pierwszych dwóch wyścigach, w których linię mety przekroczyliśmy na 1 miejscu z bardzo dużą przewagą nad wolniejszymi rywalami. W naszej grupie mamy Swany o wielkości 80, 90 i 115 stóp. Niestety stosowany tu przelicznik czasowy formuły pomiarowej ORC … Czytaj dalej

Maxi Yacht Rolex Cup

Highland Fling – photo Carlo Borlenghi W ostatnim wyścigu regat pożeglowaliśmy bardzo dobrze, zajmując 2 miejsce ale niestety w tym słabym wietrze nasz najgroźniejszy rywal 106 stopowy  jacht Baltic  Win Win ma nad nami sporą przewagę szybkościową. Mimo tego, że … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

Wczoraj wygraliśmy bardzo interesujący 24 milowy rozegrany wyścig przy wietrze od 6 do 16 węzłów.  Żeglując wokół wysp kierunek wiatru i jego siła zmieniają się ekstremalnie co wymaga częstych zmiany różnych żagli. Nasza załoga spisała się bardzo dobrze wykonując poprawnie … Czytaj dalej

Rolex Maxi Cup

W poniedziałek, pierwszego dnia regat siła wiatru była zbyt duża aby rozegrać wyścigi.  Wszystkie jachty zostały w porcie będąc w gotowości do godziny 14.00 bo według prognozy pogody wiatr miał osłabnąć. We wtorek jak już pisałem  w drodze do linii … Czytaj dalej

ROLEX YACHT MAXI CUP

Po dwóch intensywnych dniach przygotowań do regat, dziś rano przed wypłynięciem z portu było widać podekscytowanie w oczach właściciela i całej załogi. Wielką niewiadomą był i jest nadal potencjał szybkościowy tego wspaniałego nowego jachtu. Wiatr wiejący z siłą 20 -25 … Czytaj dalej