Miesięczne archiwum: Maj 2018

MRG dzień 5 – ostatni,

Dzisiaj było bardzo gorąco, bo wiatr wiał bardzo słabo, temperatura powietrza osiągnęła 26 stopni, a do tego walka o każdy metr z doskonale zgraną i żeglującą ze sobą już od wielu lat załogą Erica Monina ze Szwajcarii powodowała, że praktycznie … Czytaj dalej

MRG dzień 4

Wczoraj nie zdążyłem napisać nawet krótkiej relacji, bo nasz ostatni wyścig półfinałowy zakończył się o… 20.30. Plan na przedostatni dzień regat było rozegranie ćwierćfinałów i półfinałów. Bardzo słaby wiatr lub jego kompletny brak nie ułatwiało pracy KR ani też … Czytaj dalej

MRG dzień 3

Awansowaliśmy do ćwierćfinałów i jutro będziemy się ścigać  z  francuską załogą Maxima Mesnila.  Dziś z 3 wyścigów wygraliśmy dwa przegrywając pierwszy dosłownie o metr z doskonale żeglującą niemiecką załogą Maxa Gurgle. Najważniejsze, że jesteśmy w następnej rundzie, jutro ważny dzień … Czytaj dalej

Match Race Germany, dzień 2

Dzisiaj przy w miarę równym wietrze o sile 5-8 węzłów rozegraliśmy 5 wyścigów z rzędu, co było nie lada próbą naszych sił a przede wszystkim koncentracji. Wygraliśmy cztery ostatnie i z bilansem 4:4 czekamy na jutrzejsze ostatnie 3, które … Czytaj dalej

Match Race Germany,

Od środy jestem już w Langenargen, gdzie wczoraj rozpoczęła się 21 edycja najważniejszych regat match racingowych w Niemczech. 12 załóg, w tym cztery z Poski będą rywalizować do poniedziałku na dużych, ciężkich 40 stopowych Bavariach. Jachty te wymagają od pięcioosobowych … Czytaj dalej

Palmavela

Palmavela Wczoraj zakończyła  się  15 edycja regat Palmavela rozgrywanych  na zatoce koło Palmy na Majorce.  Udział w nich wzięło ponad 130 jachtów  różnej wielkości. Ja wystartowałem na Swanie 42, z młodą międzynarodową załogą. Rozegraliśmy 9 wyścigów przy bardzo nietypowej pogodzie … Czytaj dalej