Archiwum autora: admin

Latające jednokadłubowce

jak widać prototypy jednokadłubowców na których zostaną kolejne regaty o Puchar Ameryki już fruwają ,  można to śmiało określić początkiem nowej ery w żeglarstwie!!! https://www.facebook.com/LondonCorinthianSailingClub/videos/1980897878616717/?t=4

Mistrzostwa Europy w klasie 49 i 49 FX

Od poniedziałku do piątku byłem w Gdyni, gdzie obserwowałem rywalizację w tych dwóch klasach a moim zadaniem była ,,delikatna’’ pomoc trenerom i zawodnikom oraz dokładniejsze poznanie specyfiki ścigania się na tych bardzo szybkich i wymagających niesamowitej sprawności skifach. copyright Robert Hajduk … Czytaj dalej

Pożeglowałem Dla Dzieci

Przed wyjazdem do Kilonii miałem wielką przyjemność spełnić moją obietnicę żeglowania ze zwycięzcami licytacji, która odbyła się  w lutym podczas Balu Sportu i Biznesu  w pięknym hotelu Przystań nad jeziorem Ukiel. Słońce i wiatr do 2-3 w skali B – … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

Minęło sporo dni od mojego ostatniego wpisu, aż sam się przestraszyłem, że ten czas tak szybko leci J, Nie znaczy to, że nic ważnego się nie działo się u mnie. W czasach kiedy większość społeczeństwa przynajmniej kilka razy dziennie informuje … Czytaj dalej

MRG dzień 5 – ostatni,

Dzisiaj było bardzo gorąco, bo wiatr wiał bardzo słabo, temperatura powietrza osiągnęła 26 stopni, a do tego walka o każdy metr z doskonale zgraną i żeglującą ze sobą już od wielu lat załogą Erica Monina ze Szwajcarii powodowała, że praktycznie … Czytaj dalej

MRG dzień 4

Wczoraj nie zdążyłem napisać nawet krótkiej relacji, bo nasz ostatni wyścig półfinałowy zakończył się o… 20.30. Plan na przedostatni dzień regat było rozegranie ćwierćfinałów i półfinałów. Bardzo słaby wiatr lub jego kompletny brak nie ułatwiało pracy KR ani też … Czytaj dalej

MRG dzień 3

Awansowaliśmy do ćwierćfinałów i jutro będziemy się ścigać  z  francuską załogą Maxima Mesnila.  Dziś z 3 wyścigów wygraliśmy dwa przegrywając pierwszy dosłownie o metr z doskonale żeglującą niemiecką załogą Maxa Gurgle. Najważniejsze, że jesteśmy w następnej rundzie, jutro ważny dzień … Czytaj dalej

Match Race Germany, dzień 2

Dzisiaj przy w miarę równym wietrze o sile 5-8 węzłów rozegraliśmy 5 wyścigów z rzędu, co było nie lada próbą naszych sił a przede wszystkim koncentracji. Wygraliśmy cztery ostatnie i z bilansem 4:4 czekamy na jutrzejsze ostatnie 3, które … Czytaj dalej

Match Race Germany,

Od środy jestem już w Langenargen, gdzie wczoraj rozpoczęła się 21 edycja najważniejszych regat match racingowych w Niemczech. 12 załóg, w tym cztery z Poski będą rywalizować do poniedziałku na dużych, ciężkich 40 stopowych Bavariach. Jachty te wymagają od pięcioosobowych … Czytaj dalej

Palmavela

Palmavela Wczoraj zakończyła  się  15 edycja regat Palmavela rozgrywanych  na zatoce koło Palmy na Majorce.  Udział w nich wzięło ponad 130 jachtów  różnej wielkości. Ja wystartowałem na Swanie 42, z młodą międzynarodową załogą. Rozegraliśmy 9 wyścigów przy bardzo nietypowej pogodzie … Czytaj dalej