Miesięczne archiwum: Kwiecień 2015

Seahorse Sailor of the month – stało się :-)

Seahorse Sailor of the Month   LAST MONTH’S WINNER KAROL JABLONSKI (POL) Massive turnout this month. ‘The ultimate multi-purpose sailor’ – Ted Milowski; ‘The best allrounder ever’ – Gunther Piotr; ‘Top of match racing… and this year is his third … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

Dzień ostatni regat, Dzisiaj przy wietrze od 17 i 22 węzłów, rozegraliśmy wspaniały 25 milowy wyścig, w którym mieliśmy ,,swoje’’ momenty, szczególnie na kursie z wiatrem i długiej fali jacht osiągał szybkość do 22 węzłów. Sporo zmian żagli wykonanych przez … Czytaj dalej

Dzień 3

Dzisiaj pogoda przypominała regaty w Kilonii lub Anglii tylko z tą różnicą, że było dużo cieplej.  Chmury przykryły całe niebo i tylko czasami się rozpogadzało. Rozegraliśmy tylko jeden 25 milowy wyścig, a pokonanie trasy zajęło nam około 3 godzin. Rozpoczęliśmy … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

Dzień 2

Dzisiaj rozegraliśmy dwa bardzo wymagające wyścigi, sporo zmian żagli, okrążania wielu wysp i boi. Wiatr wiał z siłą 14- 18 węzłów i był bardzo niestabilny w kierunku i sile, szczególnie w drugim wyścigu, gdy jego trasa prowadziła po zawietrznej stronie … Czytaj dalej

Dzień 1

To był bardzo długi i ciężki dzień. Na pokonanie trasy wyścigu o długości około 40 mil morskich potrzebowaliśmy 4 godziny i 30 minut.  Przy silnym wietrze, który jest prognozowany do samego końca trwania regat nasz jacht zbudowany w roku 2007 … Czytaj dalej

Les Voiles de St.Barth

W 6 edycji tych regat wystartuje około 80 jachtów, a ja w norweskim teamie Varg na wyczarterowanym TP 52.  Będzie to nasz trzeci start i wcale nie łatwiejszy jakby mogło się wydawać. Mamy sporą rotację w załodze, wczoraj byliśmy na … Czytaj dalej

TEAM VARG WYGRYWA BVI SPRING REGATTA

BVI Spring Regatta dzień 2 i 3 Przepraszam za brak relacji. W sobotę rozegraliśmy 3 bardzo trudne wyścigi przy wietrze 14-16 węzłów i do portu wróciliśmy ok. 17,00 a  do domu dotarłem … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Komentarze są wyłączone

BVI SPRING REGATTA – 1 dzień   Wczoraj rozegraliśmy 3 wyścigi przy wietrze 5-7 B  i sporej fali. Trasa dwóch wyścigów prowadziła wokół różnych wysp, przy których kierunek  i siła wiatru były bardzo zmienne. Poza tym liczne podwodne skały, które … Czytaj dalej